Психологічна служба – важлива ланка освітнього процесу, що забезпечує ефективну взаємодію всіх його учасників: дітей, адміністрації, педагогів та батьків, створюючи умови для комфортного пребування в закладі, емоційну стабільність поза ним, гармонійного всебічного розвитку дитячої особистості.

Психологічну службу закладу представляють:

Практичний психолог – Ковальчук Тетяна Миколаївна

Соціальний педагог – Олексієнко Олена Володимирівна

Тиждень психології (19.04.-23.04.2021 рр.)

23 квітня відзначається Всеукраїнський день психолога. І, як зазвичай, в переддень
цього свята у нашому закладі проходить Тиждень психології. В цьому році він в
онлайн форматі. Сподіваємось він для вас буде цікавим та пізнавальним.
Нагадуємо, що у нас є електронна скринька довіри, де ви можете звернутися за
допомогою або ж порадою ludmilashramko@yahoo.com

ПЛАН

проведення тижня психології в КУ НВК №34

з 19.04.21 по 23.04.21 рр.

Дата проведенняФорма роботи, теми заходівКатегорія учасниківВідпові-дальні
19.04.21Тематичні заходи в середніх групах: «Намалюй свою мрію», «Назви добрих і злих героїв казки» Індивідуальні консультації для батьків НВК  щодо заходів запланованих в межах проведення Тижня психології    діти середніх груп батькипрактичний психолог
20.04.21Вправа з педагогами «Мрії та сподівання» Психологічні вправи з дітьми «Кулька привітань», «Передай усмішку»    педагоги   діти молодшої групипрактичний психолог, методист
21.04.21Малюнок на асфальті «Малювання свого настрою» Аутотренінгові вправи для дітей «Як допомогти собі подолати злість»    діти НВК педагогипрактичний психолог
22.04.21Психологічна акція «Кошик побажань» Розвивальне заняття з дітьми «Королівство емоцій»    педагоги, діти старших группрактичний психолог, методист
23.04.21Фотовиставка у групах «Я щаслива дитина, бо у мене є родина». Підведення підсумків «Тижня психології»    діти НВК батьки педагогивсі учасники навчально-виховного процесу

Психологічна служба здійснює роботу за кількома основними напрямками:

  • Діагностичний – групова та індивідуальна діагностика.
  • Консультаційний – консультування педагогів, батьків, учнів з приводу різних проблем, пов’язаних з освітнім прцесом, життєдіяльності поза закладом.
  • Корекційно-відновлювана та розвивальна робота, спрямована на розв’язання проблем особистого та міжособистісного характеру, розвитку особистісного потенціалу та загальнолюдських цінностей.
  • Освітньо-профілактичний напрямок, спрямований на попередження та подолання труднощів, які виникають в процесі спілкування та співіснування всїх учасників освітнього процесу.
  • Просвіта.

У скарбничку педагога.

                                 Свідоме батьківство

  • Любіть дитину не за те, що вона розумна чи гарна, а тільки за те, що вона – ваша дитина.
  • Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтесь її справами і проблемами.
  • Надавайте дитині самостійність у діях та прийнятті рішень. Не відгороджуйте її від обов’язків та проблем. Розв’язуйте всі проблеми спільно з нею.
  • Стежте за своєю зовнішністю. Дитина має пишатися вами. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці.
  • Пам’ятайте, що дитина коли-небудь подорослішає, і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до дорослого життя

Рекомендації соціального педагога НВК 34 Олексієнко О. В.

               Ви – перший друг і порадник дитини!

До уваги батьків та педагогів!

Проблема насильства, зокрема булінгу (цькування) та проявів агресії до особистості з метою її принизити, залишається критичною не лише в Україні, але й в усьому світі. Мільйони дітей та підлітків страждають від їх проявів з боку інших людей (сторонніх та навіть рідних). Ця проблема існувала і раніше, але останнім часом вона набула глобальних масштабів та вимагає негайного реагування.

19.01.2019 р. набрав чинності Закон України від 18.12.2018 р. №2657‑VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», яким, серед іншого, Кодекс України про адміністративні правопорушення доповнено ст. 173‑4, що передбачає адміністративну відповідальність за булінг (цькування) учасника освітнього процесу. Питання протидії булінгу закріплені як Основним Законом нашої держави, так і міжнародним законодавством.

Зокрема, ч. 1 ст. 16 Конвенції про права дитини передбачає, що жодна дитина не може бути об’єктом свавільного або незаконного втручання у здійснення її права на особисте та сімейне життя, недоторканність житла, таємницю кореспонденції або незаконного посягання на її честь і гідність. Згідно зі ст. 52 Конституції України, діти рівні у своїх правах незалежно від походження, а також від того, народжені вони у шлюбі чи поза шлюбом. Будь-яке насильство над дитиною та її експлуатація переслідуються за законом.

Зокрема, ч. 1 ст. 16 Конвенції про права дитини передбачає, що жодна дитина не може бути об’єктом свавільного або незаконного втручання у здійснення її права на особисте та сімейне життя, недоторканність житла, таємницю кореспонденції або незаконного посягання на її честь і гідність. Згідно зі ст. 52 Конституції України, діти рівні у своїх правах незалежно від походження, а також від того, народжені вони у шлюбі чи поза шлюбом. Будь-яке насильство над дитиною та її експлуатація переслідуються за законом.